Söder

Idag vaknade typ åtta och låg och chattade med Jonna och Fanny. Sen gjorde jag dom andra vanliga saker man gör en morgon. Sen mitt under sista lektionen går brandlarmet och jag får som vanligt panik men det var bara någon som hade tänt på ett papper eller det är iallafall vad jag har hört. Sen efter skolan for jag på Söder. Det var tårtbakar tävling jag var i lag med Tova, Jonna, Ida, Fanny, och Frida. Vi kom 2:a med vår tårta. Efter det gick jag till coop för jag skulle möta mamma där. Sen for vi på mitt utveklingsamtal det gick bra! och jag hittde ett nagellack jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: W O R L D S A P A R T ♥

Snygg tårta ;)

Svar: haha eller hur;)
whathappen.blogg.se

2013-04-21 @ 15:00:50
URL: http://worldsapart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback